czwartek, 10 stycznia 2013

Upcycling spodni - Pan Miś

Upcycling spodni po synku, ciąg dalszy...
Wczoraj prezentowałam Wam Pannę Kocię, dziś kolej na Pana Misia...

Darmowy wykrój misia w pdf znalazłam w internecie.
Wykrój trochę zmniejszyłam, w opcjach drukowania, do 80 %.
Pana Misia wykonujemy podobnie jak  Pannę Kocię z ta małą różnicą, że buźkę ( oczka, nosek) tworzymy już po zszyciu części główki i jej częściowym wypchaniu, pozwoli nam to dobrze określic położenie poszczególnych elementów buźki, nosek wypada akurat na szwie.
Oczy zrobiłam z dwóch plastikowych koralików, nosek z czarnego filcu, uśmiech z czarnego woskowanego sznurka. Miś został wypchany poliestrem z tej samej poduszki co Panna Kocia.
Kolejność i sposób zszywania są też ( minimalistycznie) podane na wykroju. Trochę zmodyfikowałam niektóre elementy, np. sposób przyszycia uszek, wyszły troszkę "klapnięte" ale synkowi się to bardzo spodobało. Stwierdził, ze taki miś ma indywidualny charakter :)

Zobaczcie na zdjęciach... jak się prezentuje Pan Miś :)


                                                         Darmowy wykrój misia tutaj 


Tyle zostało ze spodni po wykrojeniu Panny Koci i Pana Misia 



Zszyte i wywinięte elementy Pana Misia, częściowo wypchane



Tworzymy buźkę



Wygląda na to, że sympatyczny ze mnie Pan Miś :)



Żebym był prawdziwy muszę mieć serce ;)



Będzie  w środku...



Witam pana, Panie Misiu :)



Jak Wam się podobam ?



Wspaniale, że mogę tez sobie posiedzieć



Panna Kocia + Pan Miś = WNM  ;)



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie no - piękne są i kocia i misiek .
Brawo Hanka :)

Belferdia pisze...

elegancki Miś, masz talent dziewczyno :)