środa, 16 stycznia 2013

Kotka Orientalna

Moja najstarsza córka również zażyczyła sobie jakąś zabawkę uszytą przeze mnie. Materiał ze spodni już został zużyty, więc przeszukałam moje zasoby. W szafce miałam tkaninę w bardzo ciekawy, orientalny wzór. Zaproponowałam , ze uszyję z niego kota i córka się zgodziła.W internecie znalazłam wykrój . Był to wykrój na poduszkę, lecz  wykorzystałam w drukowaniu  opcję "skaluj do strony". W ten sposób wykrój znacznie się zmniejszył, w sam raz na maskotkę. Jest to bardzo prosty wykrój, wystarczy przyłożyć do materiału i wyciąć, a następnie wykrojone części zszyć. Zostawiamy przerwę w zaznaczonym miejscu, na wywinięcie. Wywijamy, wypychamy ( użyłam poliestru z poduszki) . Po wypchaniu wyrównujemy włókninę w środku, aby zabawka była równomiernie wypchana. Zszywamy ręcznie ściegiem krytym i gotowe. Mnie córka poprosiła dodatkowo o wyhaftowanie maszynowo "buźki" kotka. Trzeba to zrobić przed zszyciem obu kawałków wykrojonej tkaniny.
Zawiązujemy kokardkę na szyi, żeby było elegancko ;) Orientalna Kotka gotowa :)
Zaś w najbliższym czasie zamierzam uszyć z oryginalnej wielkości  wykroju kilka poduszek :)


Wykrój na kotka

Mała pomocnica Mamy

Wypchana częściowo zabawka

Gotowa Kotka Orientalna

Kici, kici...


Brak komentarzy: